ust banner

29 Eylül 2011 Perşembe

SIK BIR KOMBIN :)



Sonbaharin tatli yagmurlariyla hayatimiza girmeye basladigi su gunlerde capcanli renklerden olusmus bir tesettur giyim kombiniyle icimizi isitalim dedim biraz. Sezonun ve benim hic degismeyen modam fusya etek hem yuksek belli hem de pileli cok sik sik bir model. Beyaz bluz dokumlu olmasi nedeniyle etegin icine konulursa cok hos olabilir. Kemer boyle kombinasyonlarda tesetturlu bayanlarin cokca ettigi acikcasi benim de begendigim bir aksesuar. Somon cekete ve babetlere bayildim. Kolye cok modern ve kombini tamamlayabilecek bir model. Sadece esarp kafami karistirdi biraz. Bence bu kombinasyonla duz renk bir sal daha hos olabilirdi...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bencede super bi kombin ben yurtdisinda yasayan biri olarak malesef bu guzel firsatlardan yararlanamiyoruz bunlari buralarda bulmak cook zor

tesetturisland dedi ki...

dikim yaptırabilirsiniz beğendiğiniz modelleri eğer beğendiğiniz bir terzi varsa...