ust banner

9 Aralık 2011 Cuma

DÜNYANIN EN ŞIK İKİNCİ KADINI: SHEIKHA MOZAH BINT NASSER

Dünyanın Carla Bruni'den sonra en şık giyinen 2. kadını seçilen Katar Emirinin eşi Sheikha Mozah Bint Nasser Türkiye İnnovasyon Konferansına katılmak üzere ülkemizdeydi son günlerde. Her zamanki gibi şıklığı ile göz dolduran kraliçenin sade ve şık çizgisi çok beğeniliyor. Genelde tek renk kıyafetler giymeyi tercih eden kraliçenin başını örtme biçimi her ne kadar bizimle örtüşmese de abartıdan uzak şıklığı herkesin beğenisini kazanıyor...

Sheikha Mozah 1

Sheikha Mozah 2

Sheikha Mozah 3

Sheikha Mozah 4

Sheikha Mozah 5

Sheikha Mozah 6

Sheikha Mozah 7

Sheikha Mozah 8

Sheikha Mozah 9

Sheikha Mozah 10

Sheikha Mozah 11

Sheikha Mozah 12

7 yorum:

nagihan dedi ki...

bayildim yaaa gercekten harika cok SIK bi bayan

tesetturisland dedi ki...

tesettür kurallarına çok uygun olmasa da çok zarif ve şık bence de...

Adsız dedi ki...

Bu mu tesettürlü Allah aşkına... Tesettür anlayışınız nedir sizin?

nagihan dedi ki...

size katiliyorum BENIHANA hanim ben bu kiyafetlerin genelini tesettur olarak kabul etmiyorum zaten ama bayanlarin arasinda giyilebilcek hos seyler bence :))

tesetturisland dedi ki...

tesettür anlayışımı bu şekilde sorgulamanız ne kadar doğru bunu düşünmeyi size bırakıyorum, yazdığım postu ve yorumu biraz daha dikkatli okumanızı tavsiye ediyorum zira orada tesettüre çok uygun bulmadığımı belirtmiştim zaten.

Adsız dedi ki...

tesettürle hiç alakası olmamasına rağmen çok şık .

Adsız dedi ki...

Tesettüre uygun kiyafetler degil evet ama cok hos ve giyinebilir kiyafetler bence,sadece bi kac degisiklikler yapilir ve giyilir bence