ust banner

4 Ekim 2011 Salı

DIKIS EVI TESETTURLU ABIYE ELBISELER

Tesetturlu bayanlarin en buyuk sorunlarindan biridir hem yasam tarzlarina uygun hem de asiriliga kacmadan sik ve zarif olabilecekleri en azindan icinde hediye paketi gibi gorunmeyecekleri tesetturlu abiye elbiseler bulmak. Benim gibi bolero giymeyi sevmeyen tesetturlu bayanlar icinse hersey daha da zor tabi. Neyse ki sayisi her gecen gun artan haute couture tarzi calisan butikler ve modaevleri var da biz de diledigimiz modelleri hem cizip diktirebiliyoruz. Ben kendi gelinligimi bile kendim cizdim ve bir modaevine diktirdim, sonuc bekledigimden cok iyiydi gercekten. Her neyse simdi sizlere tam da bu soyledigimi yapan bir modaevinin DIKIS EVININ tesetturlu abiye modellerini gostermek istiyorum...
Dikisevinin diger modellerini de gormek isterseniz eger buradan bakabilirsiniz. Sevgiler..













 

Hiç yorum yok: