ust banner

24 Ekim 2011 Pazartesi

HAFTASONU KOMBİNİ...

Herkese merhabalar. Aslında bu blogu tesettür modasını hep birlikte takip edebilelim, markaların yeni sezon ürünlerini birlikte değerlendirelim, yeni gelişmelerden birbirimizi haberdar edelim düşüncesiyle kurmuştum. Ancak son zamanlarda 'sen neler giyiyiorsun?', 'senin giydiklerini ne zaman görebileceğiz?' nevinde o kadar çok mesaj aldım ki ben de kendi kombinlerimi zaman zaman paylaşma kararı aldım. Birazdan göreceğiniz kombin haftasonu Fatih'e alışverişe giderken giydiklerim. Rahatlık ve şıklık birarada olunca kendimi iyi hissediyorum ben.



Etek : Journey
Ceket: La Luce
Şal : İpek evi
T-shirt : Aker
Babetler : Hotiç
Kemer: Hatırlayamadım

Eteğin rengi burada göründüğünden biraz daha koyu aslında. Ceket de koyu siyah ama sanırım flash'ın azizliğine uğramış burada...

4 yorum:

itsbea dedi ki...

çok iyi yapmıssın bence:)kombinlerini göstermende yol gösterici olur.eğer giyiyorsan,tunik-pantolon kombinlerinide merakla bekliyorum=)etek ben önceden çok sık giyerdim ama şu an sürekli hastanede kosusturdugum ve üstümde önlükle dolastıgım için çok kullanılsı olmuyor:(beğensem bile giyemiyorum etek bi süredir.

tesetturisland dedi ki...

çok ilginçtir ama ben de eteğin içinde inanılmaz rahat hissediyorum kendimi...pantolon kombinlerimden de koyarım zamanla. tesekkür ederim...

Unknown dedi ki...

Bayıldım ben blogunuza:)
Bak bak doyamadım :)
Nice nice paylaşımlara inşAllah..
Sevgilerimle..

tesetturisland dedi ki...

çok çok tesekkür ederim, ben de sizi sıkı sıkı takipteyim. sevgiler :)