ust banner

29 Ekim 2011 Cumartesi

TESETTÜRLÜ BAYANLARIN YENİ GÖZDESİ : HÜMA BUTİK

Küçüklüğümden beri hep meslekleri cinsiyetlere göre sınıflandırma takıntım vardı. Öğretmenlerin ve kuaförlerin bayan (bunda benim de öğretmen olmamın etkisi tarşılabilir tabi :), terzilerin erkek (bunda da annemin gittiği terzilerin erkek olmasının etkisi olabilir :) olması gerektiğine inanmışımdır. Her ne kadar şu anda dünya modasına yön verenler erkek modacılar olsa da tesettür modasına yön verenlerin bayan tasarımcılar olduğu tartışılmaz. Sanırım bunda da en büyük etken bayan modacıların tesettürlü bayanların ihtiyaç ve beklentilerini daha iyi anlayabilmeleri. Şimdi sizleri tesettürlü bayanların günlük ve abiye kıyafetler bulabilecekleri ve özel dikim yaptırabilecekleri yine bir bayan tasarımcının sahibi olduğu Hüma Butik ile tanıştırmak istiyorum. Oldukça hoş ve zevkli bir çizgisi olan Hüma Butik'te etekten elbiseye, ceketten mantoya birçok farklı ürünü birarada bulma şansınız var. Üsküdar'da bulunan Hüma butiğin tasarımlarından bir kısmı aşağıda sizlerle...

Hüma Butik 1

Hüma Butik 2

Hüma Butik 3

Hüma Butik 4

Hüma Butik 5

Hüma Butik 6

Hüma Butik 7

Hüma Butik 8

Hüma Butik 9

Hüma Butik 10

Hüma Butik 11

Hüma Butik 12

Hüma Butik 13

Hüma Butik 14

Hüma Butik 15

Hüma Butik 16

Hüma Butik 17

6 yorum:

sevin dedi ki...

fiyatlarıda yazsaydınız keşke. anlayamadığım birşekilde fiyatlar çok yüksek ve saçma kafadan koyulmuş gibi umarım hüma butik öyle değildir.

tesetturisland dedi ki...

fiyatlar hüma butiğin facebook sayfasında mevcut değil ama yakın bir zamanda butiği ziyaret etmeyi düşünüyorum o zaman bilgilendiririm sizi insaallah...

Biri Tesetturde Modami Dedi dedi ki...

Güzel tasarımları var bikaçını beğendim tebrikler :)

tesetturisland dedi ki...

evet ben de beğendim tasarımlarını. ellerine sağlık :)

Adsız dedi ki...

adres belirtirmisiniz

tesetturisland dedi ki...

Adresi hüma butiğin facebook sayfasında bulabilirsiniz efendim...