ust banner

8 Ekim 2011 Cumartesi

SONBAHAR KOMBİNİ...


Sonbahar renklerinin muhtesem bulusması... Bej rengi triko bluz hem zarif hem olabildigince sık... Bej ve yesil kombini bu yılın en gözde trendlerinden. Bu yılın trendi maxi etekler tesettürlü bayanların en büyük sanslarından birisi. Zira cok degil bundan birkaç yıl öncesine kadar dilediğimiz boyda modern maxi etekleri hazır giyim magazalarında bulmamız neredeyse imkansızdı. Siyah ayakkabı ve canta bu kombinde benim tercih edecegim modeller değil. Ben daha cok taba veya acık kahve ayakkabı ve canta tercih ediyorum bu renklerle. Hem ben hem de bircok tesettürlü bayan bu kombini yesil salla tamamlamayı uygun bulacaktır herhalde. Sevdim ben bu kombini, umarım sizlere de ne giyeceğimize karar vermekte zorlandıgımız bugünlerde ilham kaynagı olur...

Hiç yorum yok: