ust banner

17 Ekim 2011 Pazartesi

"KANGAROO KEEPER" ÇANTA DÜZENLEYİCİSİ

Siz de benim gibi çantanızın her daim karışık olmasından ve çantanızda aradığınız hiçbirşeyi bulamamaktan mı şikayetçisiniz? Özellikle çantamı değiştirmem gerektiğinde ne kadar strese giriyorum analatamam size. Eğer siz de benimle aynı hisleri paylaşıyorsanız bu ürün beni olduğu gibi sizi de heyecanlandıracaktır diye düşünüyorum.






Kışın gelişiyle birlikte aramıza dönen büyük boy çantaların içine yerleştirebildiğiniz bu ürünün 70 ayrı bölmesi  var. Bu şu demek oluyor ki anahtarlar, göz kalemi, cep telefonu, gözlük herşeyi ayrı bir bölmeye yerleştirme şansımız var. Çanta değiştirirken de herşeyi bir bir çıkarıp yeni çantaya yerleştirmeye çalışmaktansa bu çanta düzenleyiciyi alıp yerleştirmek daha kolay olacaktır diye düşünüyorum. Acaba gereksiz bir harcama mı diye düşünmekten kendimi alamasam da işime yarayacak bir ürün olabilir düşüncesindeyim...

Hiç yorum yok: