ust banner

18 Ekim 2011 Salı

KIRMIZI SİYAH TESETTÜRLÜ KOMBİN...


Kırmızı ve siyah kombinler benim de gardrobumun vazgeçilmezleri arasında. Siyahın asaleti kırmızının cazibesi ile bütünleşince ortaya çok muhteşem kreasyonlar çıkıyor. Bu kombin de benim daha önce nette karşılaştığım kombinlerden birisi. Kırmızı dökümlü etek ister yüksel bel ister düşük bel kullanışsın çok şık ve kullanışlı. Beyaz bluzun yaka detayı cok güzel, yakanın kapalı olması biz tesettürlü bayanlar için kullanışlı olmasını sağlıyor. Siyah cekete bayıldım bayıldım bayıldım desem ne kadar beğendiğim anlaşılmış olur herhalde. Kesimi duruşu çok hoş. Bu kombin bu rugan stilettolarla giyilincece akşam davetlerine uygun hale gelir diye düşünüyorum. Siyah çanta ve yüzük de çok şık. Şallardan sıkılmaya başladığım şu günlerde kırmızı eşarp da çok hoş göründü bu kombinle gözüme :)

2 yorum:

Yiğit'in Annesi dedi ki...

Blog super! Nerdeyse tamamini bikmadan okudum:)

tesetturisland dedi ki...

çok tesekkür ederim, nezaketiniz ve ilginiz beni çok mutlu etti :)