ust banner

19 Ekim 2011 Çarşamba

ELFE 2011-2012 SONBAHAR/KIŞ KOLEKSİYONU

Elfe benim yıllardır bildiğim ürünlerini çok severek kullandığım bir giyim firması. 2007 yılında online satışa başlayan firma evden çıkmaya vakti olmayan ya da bulunduğu yerde ürünlerinin satışını yapan mağaza bulunmayan müşterilerine hizmet vermeyi hedeflemiş. Benim özellikle bluzlarıyla ceketlerine bayıldığım firmanın portföyünde modernden klasiğe birçok tarzda ürün bulmak mümkün. İşin en güzel yanı ise tesettürlü bayanların da kendilerine uygun kıyafetler bulabilmesi...

Elfe Giyim 1

Elfe Giyim 2

Elfe Giyim 3


Elfe Giyim 4

Elfe Giyim 5

Elfe Giyim 6

Elfe Giyim 7

Elfe Giyim 8

Elfe Giyim 9

Elfe Giyim 10

Elfe Giyim 11

Elfe Giyim 12

Elfe Giyim 13

Elfe Giyim 14

Elfe Giyim 15

Elfe Giyim 16

Elfe Giyim 17

4 yorum:

Ümmü Eymen dedi ki...

modeller çok hoş 13 numaralı ceketin modelide hoşmuş kışlık pardesüye uygulansa nasıl durur acaba..denemek lazım

tesetturisland dedi ki...

aslında bu model pardesuyu de uygulanabilir gerçekten. çünkü tam bel kısmından aşağıya doğru açılıyor...

bırtutamkekik dedi ki...

merhabalar:)

bir tesettürlü olarak sayfanıza bayıldım..
çok güzel paylaşımlarınız...
seve seve izlemeye aldım hemen..
bende sizi beklerim sayfama...
gönül dolusu sevgilerimle...

tesetturisland dedi ki...

cok cok tesekkür ederim. beni ne kadar mutlu ettiniz bilemezsiniz. sevgilerimle :)