ust banner

3 Ekim 2011 Pazartesi

YENILENEN TARZIYLA TEKBIR GIYIM 2011-2012 SONBAHAR/KIS KOLEKSIYONU

Cok degil bundan 4-5 yil oncesine kadar, tesetturlu bayanlarin yalnizca duz pardesuler, kabanlar ya da klasik tunikler gibi belli kaliplar icerisindeki kiyafetleri tercih etmesi beklenirdi. Oysa son birkac yildir bir bayanin hem tesettur kurallarina riayet edebilecegini hem de kendi tarzini olusturabilecegini gosteren kombinler gormeye basladik etrafimizda. Yillarca kendi cizgisinin disina cikmamakta direnen bu nedenle de sadece belli bir yas kesiminin tercihi olmak zorunda kalan en buyuk tesettur giyim firmalarindan biri Tekbir Giyim de bu olaya karsi farkindalik kazanmis olacak ki ekiplerine kattiklari yeni nesil stilistler ve yoneticilerle tesetturlu genc bayanlari da kendilerine cekmeyi hedefliyor. Tarzini degistirmeye baslayan Tekbir giyimin 2011-2012 Sonbahar/Kis koleksiyonundan birkac parcayi paylasmak istiyorum sizlerle...


















2 yorum:

Naile dedi ki...

Merhaba,

Ben Tekbir markasını artık alışveriş yapabileceğim bir marka olarak görmüyorum. Çünkü müşteri memnuniyeti sıfır. Herşey satana kadar. Sattıktan sonra kendi marka ürünlerinde çıkan sorunu çözmedikleri gibi bana tavır ve davranışları da hiç hoş değildi. Bir daha uğramadığım ve hiç kimseye tavsiye etmiyorum. Bu yazdıklarımın blogunuzla bir ilgisi yok, sadece tekbir markasını görünce yorumumu eklemeden edemedim. Okuyan kişilerde belki bir fikir oluşturur.

Adsız dedi ki...

Aslında tekbir genç kızlara hitap etmiyor..tarzı genelde 30 aşmış kadınlar için...birde fazlası ile pahalı...doğru düzgün giyecek bir şey bulamadıgımız gibi tesettür konusunda giyim markalarıda ürünlerini çok pahalıya satıyorlar..nerden baksan en ucuz fiyat 100 tl başlıyor...bende tekbir giyimi tercihetmiyorum..