ust banner

17 Ekim 2011 Pazartesi

ZÜHRE PARDESÜ 2011-2012 SONBAHAR-KIŞ KOLEKSİYONU

Tesettürlü bayanların özellikle pardesü modelleriyle kalbini fetheden Zühre Pardesü 2011-2012 Sonbahar-Kış koleksiyonu ile yine büyük beğeni topladı. Özellikle spor pardesüler giymeyi seven tesettürlü bayanların tercih ettiği Zühre Pardesü yeni koleksiyonunda deri kemerler, dantel detaylar, deri apoletler ve güllere bolca yer vermiş.  Fransız boy kesimleri de bulabileceğiniz koleksiyondan bazı parçalar sizlerle...

                                                                 Zühre pardesü 1
                                                                 Zühre pardesü 2
 
                                                                 Zühre pardesü 3 
                                                                       Zühre pardesü 4
                                                                         Zühre pardesü 5
                                                                            Zühre pardesü 6
                                                                           Zühre pardesü 7
                                                                       Zühre pardesü 8
                          
 Zühre pardesü 9


                                                                    Zühre pardesü 10
                                                                        Zühre pardesü 11
                                                                     Zühre pardesü 12
  Zühre pardesü 13

7 yorum:

Adsız dedi ki...

biz internetten alış veriş yapmak istiyoruz yardımcı ola bilirmisiniz

tesetturisland dedi ki...

merhabalar, zühre pardesü mü almak istiyorsunuz?

Adsız dedi ki...

evet ben almak istiyorum ama fiyatlarını öğrenmek istiyorum öncelikle

tesetturisland dedi ki...

www.e-tesettur.com.tr adresinden zühre pardesünün ürünlerne ve fiyatlarına bakabilirsiniz...

Adsız dedi ki...

merhaba pardesüler süper
zühre pardesünün aydın ilinde temsilcisi, veya mağazası varmı acaba yardım ederseniz sewwinirim:)

Adsız dedi ki...

merhaba bende zühre pardesü almak istiyorum istedigim model verdiğiniz sitede yok ben 10.begenmiştim izmitte oturuyorum nereden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim

Adsız dedi ki...

merhaba ben 2 nolu pardesüyü almak istiyorum internet üzerinden ama fiyatını göremedim verdiğiniz linkte yok bana 2nolu pardesünün fiyatını söyler misiniz teşekkürler