ust banner

18 Ekim 2011 Salı

ŞÖLEN BUTİK...

Tesettürlü bayan sayısı arttıkça giyim ve alışveriş alternatifleri de her geçen gün artıyor. Zevkimize hitap eden, tarzımızı yansıtabileceğimiz kıyafetler bulmak artık çok daha kolaylaştı. Şölen butik de özellikle tesettürlü genç bayanların ihtiyaçlarını ve taleplerini çok iyi analiz etmiş ve ürün portföyünü bu doğrultuda oluşturmuş bir butik. Pendik'te bulunan butiğin facebook sayfaları üzerinden online satışları da mevcut. Şölen butiğin diğer modellerine de bakmak isterseniz TIK TIK...

Şölen Butik 1

Şölen Butik 2

Şölen Butik 3

Şölen Butik 4

Şölen Butik 5

Şölen Butik 6

Şölen Butik 7

Şölen Butik 8

Şölen Butik 9

Şölen Butik 10

Şölen Butik 11

Şölen Butik 12

Şölen Butik 13

Şölen Butik 14

6 yorum:

Adsız dedi ki...

şölen butik facebook sayfasından satş yapmıyo mu artık ?? hiç resim yook ......

tesetturisland dedi ki...

satışları devam ediyor baktım şimdi bütün fotoğraflar da duruyor. siz neden bulamadınız acaba??

Adsız dedi ki...

YA BEN BULAMIYORUM NİYE Kİ ? SEFANUR ŞÖLEN DİYE ARKADAŞLIK İSTEĞİ GÖNDERDİM ALIŞVERİŞ İÇİN KABUL ETMEDİ DAHA.....
SİZ NASIL EKLEDİNİZ ....?

tesetturisland dedi ki...

sanırım yoğunluktan dolayı kabul etmesi biraz zaman alıyor. Geç de olsa kabul ediyor merak etmeyin...

Rabia ÖZtürk dedi ki...

Merhaba Zehra'..
İstanbulun bir ucunda değil tesettür modasının tam kalbinin attığı noktada duruyorsun,



İyi çalışmalar

Adsız dedi ki...

Merhaba:))ben de face''e kaydoldum ama zaman alacak sanırım geri dönmeleri ;((yesil uzun tunigin fiyatını bilen varmi?teskkurler